headershadow

Latest Blogposts

4 Lage Rug Versterkende Oefeningen

Lage rug versterkende oefeningen zijn essentieel in de behandeling en preventie van lage rugpijn. Door de combinatie van de beweging in 3D met het aanspannen van je lage rugspieren, controleren van je diepe buikspieren je ademhaling maken deze vier oefeningen uitermate geschikt bij lage rugpijn.

Aandachtspunten bij "4 Lage Rug Versterkende Oefeningen "

  • Houd je navel tijdens de oefening ingetrokken (druk van je buik van de grond af)
  • Blijf rustig doorademen tijdens de oefening
  • Laat de rest van je lichaam ontspannen tijdens de oefening

 

 

Bastin Hofman is de oprichter van de website lagerugpijnfysio.nl in 2013 en auteur van het boek "De Lage Rugpijn Herstel Methode". In 2006 is hij afgestudeerd aan de Hogeschool van Utrecht als Fysiotherapeut en in 2011 als Master Manuele Therapie de SOMT te Amersfoort. Hij staat ingeschreven in het Centraal Kwaliteit Register (CKR) en BIG-Register als Fysiotherapeut en Master Manueel Therapeut. Ook is hij lid van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).
Meer over

Zet Je Eerste Stap Naar Een Pijnvrije Rug!
Vul je naam en email is en ontvang direct de gratis screening!
Je gegevens zijn veilig. Wij hebben net zo'n hekel aan spam als jij

0 reacties op “4 Lage Rug Versterkende Oefeningen

Plaats een reactie


*