3 Middenrug en Onderrug Versterkende Oefeningen (Monnikskapspier)

3 Middenrug en onderrug versterkende oefeningen voor het trainen van de grote monnikskapspier of wel m. Trapezius. De spier heeft zowel zijn functie over de lage rug, middenrug als nek en kan door zijn verschillende delen op meerdere manieren getraind worden. De monnikskapspier zorgt tevens voor het corrigeren en handhaven van een juiste lichaamshouding.

Aandachtspunten bij "4 Lage Rug Versterkende Oefeningen "

• Houd je navel tijdens de oefening ingetrokken (druk van je buik van de grond af)
  • Blijf rustig doorademen tijdens de oefening
  • Laat de rest van je lichaam ontspannen tijdens de oefening (onderlichaam)

YouTube voorvertoningsafbeelding

Vul je naam en email is en ontvang direct de gratis screening!

0 reacties op “3 Middenrug en Onderrug Versterkende Oefeningen (Monnikskapspier)