Ischias

Ischias pijn beschrijving, symptomen, behandeling en meer...

Ischias pijn is een vervelende vorm van zenuwpijn wat gepaard kan gaan met lage rugpijn. Wanneer je denkt dat zenuwpijn hebt is het goed om te weten wat de zenuwpijn precies inhoud, wat de kenmerkende symptomen zijn en wat de oorzaak is. Zodat je een passende behandeling kan starten door onder andere het doen van de juiste oefeningen.

De kans op herstel is groot alleen dien je daarvoor wel te zorgen dat je op een juiste manier omgaat met je klacht en je behandeling. Volg daarbij de informatie die je kan vinden in bovenstaande en onderstaande links. Heb je vragen na het lezen van mijn teksten of gewoon over je rug en/of beenpijn, plaats dan een reactie in onderstaand formulier!

Ischias Pijn

Wil je meer weten over ischias pijn? Volg dan één van de onderstaande links!

Vul je naam en email is en ontvang direct de gratis screening!

0 reacties op “Ischias