headershadow

Latest Blogposts

Anatomie Spieren

Bastin Hofman is de oprichter van de website lagerugpijnfysio.nl in 2013 en auteur van het boek "De Lage Rugpijn Herstel Methode". In 2006 is hij afgestudeerd aan de Hogeschool van Utrecht als Fysiotherapeut en in 2011 als Master Manuele Therapie de SOMT te Amersfoort. Hij staat ingeschreven in het Centraal Kwaliteit Register (CKR) en BIG-Register als Fysiotherapeut en Master Manueel Therapeut. Ook is hij lid van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).
Meer over

Zet Je Eerste Stap Naar Een Pijnvrije Rug!
Vul je naam en email is en ontvang direct de gratis screening!
Je gegevens zijn veilig. Wij hebben net zo'n hekel aan spam als jij

1 reactie op “Anatomie Spieren


Comment author said

Door Evgeniya op 18 februari 2016 om 03:37

Ik had laatst aan een gast die bij mijn ssortpchool werkt gevraagd hoe je nou goed een sixpack traint, ik heb het volgende geleerd:als je onder de 16 bent mag je waarschijnlijk nog niet eens kracht training doen, met andere worden ga nou niet jezelf helemaal kapot trainen dan kan je later last van je rug en andere lichaamsdelen erge last krijgen.als je net zoals mij niet veel motivatie hebt en redelijk ongeduldig bent doe dan mee met een buikspier kwartier (zo word het op mijn ssortpchool genoemd) als ze die hebben, die mensen zijn opgeleid om een goede training te geven anders zoek een betrouwbare bron op het internet en niet al die domme six pack in 5 minutes video's, allemaal bullshit.vetpercentage moet maximaal 10% zijn om de buikspieren goed eruit te laten komen, ik heb vandaag nog een test gedaan bij mijn trainer waar ze alles meten, ik heb een vetpercentage van 12,5%, dus ik ben nu wat gezonder aan het eten om naar die 10% te komen.ga nou niet trainen om meisjes te versieren, als je graag meiden wilt moet je een zelfverzekerde uitstraling hebben en goed kunnen praten, heeft niks met een sixpack te maken, dus als je alleen maar traint om indruk op andere te maken dan kan je beter op een sport gaan waarbij je op een podium staat of voor een publiek moet staan, daar word je zelfverzekerder van zoals toneel, of zingen weet ik veel maar als jij een keiharde sixpack hebt en je wilt indruk maken en je kan voor geen meter met meiden praten heeft het ook geen zin.wees geduldig, doe het voor jezelf en niet omdat het moet . als je het niet goed doet of geen zin meer hebt en daarom de oefeningen slordig gaat doen kan het wel een jaar duren voordat je eindelijk iets hebt wat op een sixpack lijkt. de informatie die op deze site staat is goed, heb niet zoiets van, oh hier is een site hoe je binnen 2 weken een sixpack hebt, dat is bullshit! al de goederen die ze je aanbieden helpt niet, de proteefne shakes of de trainings routines die je kan kopen die speciaal voor jou zouden worden uitgedraaid, als je echt hulp nodig hebt doe dit:1. koop een abonnement bij een fitness school waar ze trainings evenementen hebben (spinning, switching, buikspieren, krachttraining)2. zoek een trainer die er aardig uit ziet en waaraan je dingen durft te vragen (geen chagrijnige vent/vrouw die je zo snel mogelijk weg wilt hebben die geeft waarschijnlijk geen goede tips.)3. vraag of ze een test kunnen doen voor je vetgehalte etc. dan kunnen ze je laten zien hoeveel % vet je hebt, als het boven 10% is moet je afvallen, onder de 10% is het goed.4. zoek op wanneer de buikspier kwartieren zijn, doe eraan mee, blijf gezond eten, hou je vetpercentage in de gaten en doe het voor jezelf. een sixpack komt niet aanvliegen daar moet je keihard voor trainen. eet op goede tijdstippen, mijn trainer zei minimaal een uur voor het trainen.ik ben niet een of andere bodybuilder of professional maar deze informatie heb ik van mijn trainer gekregen en de meeste sites zijn onbetrouwbaar, succes.

 

Plaats een reactie


*