Het Begrijpen van aanhoudende Lage Rugpijn. Een Simpele Uitleg In 5 Min!

Chronische of aanhoudende lage rugpijn is een groot probleem wereldwijd. Het kan de mensen met chronische pijn in de rug veel beperkingen en zorgen geven. Maar waardoor ontstaat deze aanhoudende  pijn en wat kan er aan gedaan worden?

Wanneer pijn in de rug langer dan 12 weken aanwezig is spreken we van chronische lage rugpijn.  Het blijkt dat bij mensen met rugpijn 35% na 12 weken nog klachten heeft. Waarbij een groot deel daarvan na één jaar tot langer daarna pijn en beperkingen houd door de lage rugpijn.

Omdat de oorzaak van chronische pijn complex kan zijn. Doordat er meerdere factoren samen kunnen zorgen voor de oorzaak en het beperkte herstel van de aanhoudende pijn. Is het begrijpen van hoe chronische pijn werkt in de behandeling van belang.

In onderstaande video wordt een simpele uitleg (in het Engels) geven over chronische pijn. Wat ook betrekking heeft op chronische lage rugpijn.

YouTube voorvertoningsafbeelding

Heeft u chronische rugpijn en wilt u hier van af? Maak een plan voor het starten van uw eigen behandeling, zet doelen en begin! Het filmpje van hierboven geeft al een simpele en duidelijke basis voor de oorzaak van uw pijn.

Wilt u hulp herstel en bent u op zoek naar een persoonlijk plan om van uw rugpijn af te komen. Dan kan de “Lage Rugpijn Herstel Methode” u wellicht bij helpen. Op basis van het best beschikbare bewijs, praktische ervaring en uw behoeften kan de lage rugpijn herstel methode u een basis geven voor herstel.

Lees meer over de “Lage Rugpijn Herstel Methode”

Wacht niet langer! Vul je naam en email in en ontvang de eerste stap om van je lage rugpijn af te komen!

0 reacties op “Het Begrijpen van aanhoudende Lage Rugpijn. Een Simpele Uitleg In 5 Min!