Hernia

Behandeling Hernia Zonder Een Operatie!

Behandeling hernia kan met goed resultaat en in korte tijd succesvol zijn zonder je rug te laten opereren. In de behandeling van een hernia zijn er een hoop factoren die je zelf kan beïnvloeden om ervoor te zorgen dat je het herstel van je hernia een gunstig beloop krijgt.Lees meer

Behandeling Hernia Zonder Een Operatie!

HNP?! Of Ook Wel Hernia Nuclei Pulposi!

HNP staat ook wel voor een hernia nuclei pulposi (HNP). De letterlijke vertaling van een HNP is een uitpuiling van de sponsachtige kern van de tussenwervelschijf de nucleus pulposi genaamd. Een hernia nuclei pulposi kan voorkomen op elk niveau in de wervelkolom, maar ik beschrijf hier een HNP laag in de rug!Lees meer

Operatie Hernia, Heeft Het Meerwaarde?!

Operatie hernia is een vaak uitgevoerde ingreep bij de diagnose van een hernia! Maar is een operatie van een hernia het beste wat je kan doen in de behandeling? Vaak blijkt een conservatieve behandeling net zo effectief als een operatie van een hernia! Lees meer

Rughernia Symptomen Zijn Goed Te Herkennen!

Rughernia symptomen zijn te herkennen aan de hand van een aantal kenmerkende signalen. Pas op het moment dat een hernia ook daadwerkelijk een zenuwwortel bedrukt en/of irriteert zorgt een hernia voor klachten. Ik heb de kenmerkende rughernia symptomen voor je op een rijtje gezet.Lees meer

Lage Rughernia Ontdekken Door 4 Symptomen

Lage rughernia kan zorgen voor veel zenuwpijn in het been als in de rug. Een lage rughernia zorgt echter niet altijd voor pijnklachten! Er zijn 4 kenmerkende symptomen die je laten ontdekken of er bij jouw sprake is van pijnklachten en/of zenuwpijn op basis van een lage rughernia! Lees meer